luni, 27 septembrie 2010

Hai la film

- Alo, buna. Ce faci?
- Bine, abia m-am trezit. Ziceai sa mergem azi la film?
- Da. Ce film?
- Pai ce filme sunt. Ai auzit ca e vreunul bun?
- Da, “Inception”.
- Cu ce e?
- Nu stiu, mi-a zis un coleg ca e foarte bun, te tine in priza. Cica e film pentru programatori, ca un apel de functie recursiva :)
- Draga, lasa-ma cu glumele astea de programatori. Hai la ceva normal.
- Pai cand am fost la filmul ala cu spartani, desi ai vazut atatia barbati imbracati sumar nu ti-a placut.
- Da, am si eu diverse pretentii. De exemplu ala trebuia sa fie un film mut. Cand deschideau aia gura si vorbeau numai tampenii deja nu mai conta ca au atatia muschi.
- Mai e unul de dragoste din cate vad, premiera. Ceva frantuzesc “Iubiri din trecut”.
- Aha, are si o prezentare?
- Da… Deci e vorba de viata uneia. Cica fata a avut amant un francez, un soldat german si doi americani
- Sociabila fata. Da cum adica 2 americani. Doi in acelasi timp?
- Pai astia erau cam multi, deci avea de unde. Sau a descoperit fata ca unul nu face fata. Dupa un francez si un neamt…
- Da’ fata asta i-a luat la rand?
- Pai acuma zi si tu. Esti fata tanara si nelinistita, vrei si tu un barbat. Sigur sa te mariti cu el nu altceva. Gasesti si tu un francez ca traiesti in Franta. Si incepe razboiul, pleaca asta pe front.
- Da, si incepe vanzoreala. Vin nemtii, pleaca nemtii. Vin americanii, vin francezii inapoi, pleaca americanii…
- Da, exact. Ce sa faca fata. Vin nemtii, isi ea si ea un prieten neamt. Ca e bine sa fii prietenoasa.
- Poate l-a luat sa afle informatii pentru rezistenta si apoi s-a indragostit de el. Ca era neamtu’ suflet sensibil.
- Normal. Si sigur unul din americani era negru.
- Da, clar. 
- Cred ca ne inselam. Uite zice in prezentare ca viata ei ia cu totul alta turnura, ceva neasteptat.
- Se dedica carierei?
- Probabil. Sigur in timpul asta facea fata niste studii ceva.
- O alta surpriza ar putea fi ca devine lesbiana.
- Mi se pare plauzibil. Daca barbatii astia porci s-au gandit sa faca un razboi mondial exact cand era ea in floarea tineretii. Sa fie obligata sa umble din floare in floare in functie de armata care ajungea pe campul din spatele casei
- Da chiar, nu o merita oamenii. Alt film mai e?
- “Nunta in Basarabia”, cica comedie.
- Da? Nu te mai intreb de cronica. Sper sa fie o comedie. Ne vedem cand pleci de la birou. Da’ pleci si tu la o ora rezonabila.
- 6 fix draga. Ca sparg usa.
- Din experienta anterioara tin sa te intreb daca e 6 dimineata sau 6 seara.
- Faci misto de mine ca dorm la birou?
- Pai ma intreci, eu am mai stat pana la 2 noaptea dar chiar dimineata nu m-a prins.
- Lasa ca nu e timpul pierdut.
- Asa ma incurajezi tu a m-am intors din concediu.
- Da, te duc la o comedie sa mai iesi din cotidian inainte sa te duci la servici.
- Merci mult draga. Ma suni cand pleci da?
- Da. Pa!
- Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu