joi, 23 aprilie 2009

Unde mergem cand avem timp


Messenger talk.
A: salutare
A: esti?


B: buna
B: da


A: am sunat la pensiune
A: si nu au locuri
A: vrei in alta parte
A: incercam la moeciu?
A: sau mergem pe langa bucuresti?
A: la o terasa ceva
A: ?


B: o terasa pe langa buc? stii tu vreuna?
B: eu stiu doar mogosoaia
B: la castel


A: cica pe langa branesti


B: ok


A: hai ca incerc sa aflu exact pe unde


B: k ....


A: nu mai zici nimic?


B: nu
B: ce sa mai zic?


A: nu stiu
A: ceva


B: a plouat afara


A: ceva mai putin interesant...
A: ceva mai banal


B: pe titulescu trece o tipa in verde CHIAR ACUM


A: si nu e nicio vaca pe acolo?


B: vaca pe titulescu in ultima vreme n-am mai vazut


A: pai d'aia trece aia pe acolo
A: da' tu ai geamul langa tine?


B: da
B: vad cafeneaua pitti
B: cafeneaua lemon food
B: si ceva numit roxady
B: si toscana
B: si in wk iese o baba la soare de la o scara a blocului


A: ce de cafeneleeee....


B: mai sunt vreo 2 dar sunt pomi si imi "obscureaza" vederea


A: ooo
A: esti cu vederea "obscurata"?


B: da, ca sa vezi si tu cat sufar...
B: si nimeni nu ma crede...


A: ba da ...


B: auzi, de ce imi zice mie computerul ca data 10/10/2111 nu este valida?
B: spera sa nu mai apucam?


A: el poate sa mai aiba vreo sansa
A: noi sigur nu


B: hai draga mai sunt numa putin mai mult de 100 de ani ...


A: restaurante bucuresti
A: de restaurantul asta ziceamB: vrei sa organizam o nunta, botez sau cina romantica?
A: as merge pe a treia varianta
A: da' cu un partener


B: o cina romantica? pe cine mai iniviti?
B: eu tot ce pot sa fac e sa chem pe catelu de care ii place javrei mele
B: ca alta cina romantica n-am de unde...


A: pai ce draga numai astia au voie sa manance pe acolo
A: un om infometat nu poate?
A: se ineaca?
A: poti sa si pescuiesti daca vrei


B: vai merci

A: nu arata misto?


B: da, probabil ca si hartia de la nota de plata e deosebita
B: foita de tigara ceva

A: faci tu misto
A: da' nu stii ca partea grea pentru tine abia acum incepe
A: eu am gasit locul
A: tu sa ma duci
A: ca eu habar n-am cum se ajunge


B: vezi ca gps-ul meu e mort
B: o pomana am putea sa ii facem
B: ca ne-a ajutat in viata lui


A: pai de ce crezi ca iti spun toate astea?
A: stiam ca nu mai are suflu gps-ul
A: acum sa te vad!


B: vrei sa ma vezi cum ma ratacesc?


A: vreau sa-mi demonstrezi ca stai excelent cu orientarea in teren


B: da, vezi ca speranta moare ultima
B: dupa care murim noi de foame si de sete pe vreun drum infundat pe langa bucuresti

A: pai d'aia draga te ratacesti
A: !!!!!!
A: ca nu ai incredere in fortele proprii


B: pai n-am ca le cunosc!

A: si te lasi prada incertitudinii

B: da, clar sunt o prada

A: puschea pe limba
A: chiar sa mor de foame cu banii in buzunar

B: auzi, tu vezi ca pe pagina asta la restaurantul lascar scrie ca "vanatoarea a inceput" ce vanatoare?
B: vaneaza astia ceva?

A: da

B: pe cei rataciti pe langa buc?


A: cica pe aia care nu stau bine cu orientarea


B: lasa ca ma aperi tu

A: draga eu ma voi relaxa
A: dupa ce o sa fiu stresata la serviciu
A: am nevoie de liniste
A: vrei sa devin isterica?

B: crezi ca aia vaneaza in liniste?

A: in soapta

B: isteria nu strica daca vrei sa te auda cineva

A: adica te folosesti de mine?
A: eu pe post de gps in varianta primitiva?

B: e nu primitiva
B: sa zicem ca desenezi hartile cu mai putin talent
B: cand s-a uitat ultima data cineva in ochii tai sa iti zica ca vede harta bucurestiului intreaga?

A: nu poti fi deloc romantica

B: nu prea...

B: auzi, am o veste buna privind restaurantul asta
B: am auzit de satu' belciugatele... deci exista
B: dar cum se ajunge...

A: pai daca ai auzit
A: poate ai si trecut pe acolo
A: fa un efort de memorie

B: poate am visat ca am trecut pe acolo

A: lasa ca il cautam pe harta

B: care harta?

A: harta romaniei
A: pe internet


B: a, deci si tragi la imprimanta harta cu belciugatele

A: evident
A: doar nu ma uit la ea
A: sa o admir
A: auzi zi si tu macar ce judet e

B: ilfov
B: sai

A: hahaha
A: hahaha
A: sa crezi tu
A: acum am vazut si eu
A: cica e in calarasi
A: e pe drumul vechi spre mare

B: aha... de aia stiam de el

A: da' stii cum e cu drumul asta vechi?
B: ar trebui... am fost de multe ori
B: dar nu m-as baza ca nu conduceam eu


A: of

B: of?

A: se vede comuna asta din satelit
A: da' soseaua nu

B: iti dai seama ca exista un motiv, de exemplu ca soseaua e departe de sat. O trebui sa treci vreo tarla sa ajung in sat. Facem o plimbare la iarba verde? Or fi arat aia, semanat ceva... O fi crescut vreo iarba... Numai buna de o plimbare.

A: trebuie sa ajungem in dn 3
A: bucuresti – fundulea
A: ti-ai mai amintit?

B: nu

A: auzi?

B: da

A: daca vrei, putem sa o luam spre pitesti
A: sambata
A: ca tot o sa fim la intrarea spre autostrada
A: ca pana ne cacaim noi sa ajungem la belciugatele


B: si sa ajungem pana duminica la belciugatele?

A: se darama drumul vechid e tot

B: nu draga ca era un drum solid

A: hai ca plec acasa
A: vorbim mai tarziu

B: pa
A: pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu