sâmbătă, 4 aprilie 2009

Nelamurire

Am si eu o problema insolubila si care ma ataca periodic. De cele mai multe ori reusesc sa evit atacurile cu indemanare dar cateodata atacatorul castiga. Care este motivul pentru care poarta unele femei pantaloni largi in talie si pe solduri dar stramti pe picior de la genunchi in jos ?
Pot sa inteleg ca e la moda, dar n-are nici una oglinda acasa ? Arata toate de parca au ditamai posteriorul si niste solduri imense pe 2 picioruse subtiri. Si pentru a fi spectacolul complet, pantalonii cu pricina au si talie joasa, mai vezi o lenjerie, ceva burtica eventual un strat de grasime… Le-o fi zis careva ca arata bine?

Am vazut zilele trecute im metrou un exemplar care incepuse sa isi caute ceva in geanta. Geanta era imensa si ii acoperea o buna parte din posterior, iar cautarea se petrecea fara ca doamna sa se si uite in geanta. Un moment am avut impresia ca isi cauta fundul in pantaloni. S-a dovedit ca nu asta cauta…  Bine macar ca nu isi cauta creierul ca asta era sigur mult mai greu de gasit in ceata ce probabil in inconjoara.

Mai vezi uneori si barbati cu acelasi gen de pantaloni pe ei dar trebuie sa recunosc ca ei nu arata asa de penibil. Parerea mea e ca si ei rau dar parca nu penibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu