miercuri, 19 august 2009

USB Stick in Bulgaria

Nush altii cum au avut norocul vara asta, dar eu am ajuns sa trec granita la bulgari. Doar in tranzit deoarece am avut idei si mai nebunesti, cum ar fi sa trec in Serbia/Bosnia/Croatia. Prin comparatie vamesii bulgari sunt niste bomboane. Mai ales vamesu’ bulgar care vorbea romaneste de la granita cu Serbia si care avea chef de vorba si simtul umorului.

Deci, ajung la primul vames bulgar, ma invita la un ghiseu. Ia pasaportul si actele masinii si incepe sa bage date in computer. Cand termina imi da actele si un stick USB. Acuma trebuie sa recunosc ca era dimineata si poate nu mi se trezisera toti neuronii, poate nu avea cine sa se trezeasca sau poate neuronii mei au format pattern-uri gresite, dar primul lucru la care m-am gandit a fost ca e promotie si imi da tipu de la vama un USB gratis. Totusi, am respins teoria si m-am gandit sa intreb care e treaba cu stik-ul. Vamesu’ imi zice sa merg mai departe. Si mai zice ceva in bulgara dar eu nu stiu bulgara.
Bun, ma duc la ghiseul urmator unde se uita oamenii prin masina si imi cere tipul in bulgara si prin semne stick-ul. Aha, zic, vamesul anterior avea sa ii trimta vamesului curent niste poze deocheate si s-a gandit sa foloseasca stick-ul si pe primul trecator… Dupa ce mi-a luat stick-ul (si eu care inca mai speram ca e promotie) m-au lasat sa trec linistita.

Vignieta se vindea la primul ghiseu pe dreapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu